Morr

Publicerat: 2011/09/14 i Allmänt

Jävla idioter!

kommentarer
  1. T-L skriver:

    Äntligen hittade jag din blogg igen. Jag har bytt operativsystem och när jag gjorde det försvann alla mina sparade bokmärken 😦
    Har läst igenom en hel del och din son är en så fin pojke. Tycker jag ser att du tappat stinget lite i skrivandet. Du berättar inget speciellt längre och det tycker jag är synd. 😦 Men det är din blogg och du skriver det du vill. Men hur mår du gumman? Tänker på det här sista inlägget. Går det inte bra? Någon som är elak mot dig?
    Ha det bra och försök gärna hitta tillbaka stinget i dig.

    Kram.

  2. T-L skriver:

    Inget svar? 😦
    Vill du inte att jag läser och kommenterar så gör jag inte det ..

    • Michaela B skriver:

      Har haft problem med att se kommentarer 😦 därför jag inte svarat.. Bara fått notiser om att de inkommit nya kommentarer :/

      Allt är lugnt här 🙂 hade folk här för en stund sen som köpte Elias bilbarnstol så nu ska den nya börja användas 😀
      Allt bra med dig?
      Kram

  3. Lina skriver:

    morr åt vad? (nyfiken)

    Hoppas allt är toppen med er!

Lämna en kommentar